Data e postimit: 2016-01-19 15:22:56
Lexime: 3680
dashuria
Lloji: Tregime erotike
Tema: e dua shume ......
Autori: ana ana
Shkolla: ismail qemali
Klasa: 10
Qyteti: fier
E-mail: annaanna@hotmail.com


ajo erdhi prane meje.... U afrua dhe une fillova te trembesha. u zhvesh. une ngela me goje hapur dhe mendova se deshironte te bente sex me mua. une nuk po permbahesha dot dhe u zhvesh.... me pas.me pas kalum se bashku caste romantike une ia futa shumhere dhe ajo shtrengohej

Vepra te ngjashme
Autori: ANONIM · Lloji: Tregime erotike · Tema: VAJZAT E QETA ME KURVAT
ISHTE NJE DITE ME BORE!ISHTE SHUME BUKUR!NE KLASE KISHIN ARDHUR VETEM UNE DHE DISA NGA SHOQET E KLASES.PASI U NGROHEM PAK TEK GAZI DISA DOLEN JASHTE TE LUANIM ME BORE POR ATA KUR U KTHYEN ISHIN DUKE QARE.NJE DJALE I KISHTE GJUAJTUR ME BORE.CFARE GANGSTERI...
Autori: Kanita Arifi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: libri
Shpeshher me keshillohnin:lexo sa me shum libra....sepse ata nje dit do te ndihmojne shum...Kurse une thosha:po cme duhen librat.Por tani e kuptoj se une kam gabuar.por jithnje librat gjendeshin pran meje,me terhiqte titulli i...
Autori: noel · Lloji: Tregime erotike · Tema: seksi
isha ne dhome vetem dhe po shihja porno nderkohe qe po i bija mr dore.Mu duk sikur po degjoja hapa ndaj e fika telefonin dhe vajta ne tualet per tu pastruar.Kur dola pash qe gjysem motra ime ishte lakuriq dhe po futej ne dush.Kur vajta ne banje ajo me pye...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Tregim · Tema: Endrrat pertej hapesires
Tashme isha pesdhjete mije yje drite larg mga familja ime dhs kjo ndodhi fale kureshtjes time.Ne nje dite te bukur une dhe familja ime vendosem te benim nje shetitje dhe gjithashtu largoheshim pak nga jeta e perdtishme. Gjithashtu menduam qe te benim edhe...
Autori: ANISA · Lloji: Tregime erotike · Tema: EROTIKE
PARDJE ISHA NGA JE SHOQE . AJO NUK ISHTE NE SHTEPI , PO KISHTE VETEM TE VELLAINM ANXHELON[18 VJET ].UNE isha vetem 12 vjet. Ai me tha se kishte dale me prinderit mund te vonoj diku te 30-35 min. U ula ne sallon.Ai po shikonte nje video porno . Eshikojme ...
Autori: Aferdita Lika · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Stinet
Mbi te shkelqen vesa pikturuar mbi nje pelhure te holle, e livadhi me ar, perkedhelje trendafilave u jep, Rrezet e arta amullt i mbeshteten endjes e prehen qete, mbi ajrin e bute te mbremjes. Kaq embel i merr endja, i mbeshtjell, si nje tufe m...
Autori: xxx · Lloji: Analize letrare · Tema: seksi me i mire i jetes sime
i keni pare vellezerit e shoqes tuaj ndonjehere me shikim ndryshe nga thjesht nje shok. epo une po. shoqja ime e ngushte ka nje super vella me nje trup prej modeli. trupin e kishte super , por gjithmone isha kureshtare per penisin e tij... gjithmone shko...
Autori: Kujtim Gashi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
Fillova ta kërkoj dike, dike që do me dojë, dike që me të mund të flas lirshem, dike që ta fillojm nje jetë të re, nje jetë nga fillimi e deri ne fund. Çdo natë e enderroja njerën, ishte me trup të gjatë,  flokë te bardh e sy te kalter ...
Autori: anonim · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Nje kujtim
Ne mengjesin e se dieles nje ere e leht me zgjoi pash dritarja qe ishte e hapur ,u nisa drejt saj dhe aty pash nje ditar dhe nje stilolaps.hapa ditarin dhe aty shkruhej ''DITARI I HARRUAR''.Aty lexova shume kujtime,endrra dhe deshira te cilat dalengadale ...
Autori: anonim · Lloji: Tregime erotike · Tema: Me shoqen time
Isha nje dite une vetem ne shtepi. Nuk kisha cfare te beja dhe vetem rrija kot ne kompjuter.Dhe ne ate momonet hap nje adres brazzers.com.Duke pare S*x me shkoi edhe mu mendja per te bere s*x. Meqe isha vetem ne shtepi mora ne telefon nje shoqen time qe e...
Autori: ANDI HIBRO · Lloji: Hartim · Tema: mendimi
ISHTE NATE ,NUK ISHTE DITE.FILLOVA TE MENDOJA PER MENDIMIN TIM.NATA NUK ME LEJONTE.SYTE ME ISHIN ERRESUAR DHE PYESJA VETEN,KUSH JAM UNE?A JAM UNE PERSONI QE PO FLAS PERCART?ERDHI DITA IKU NATA,SYTE E MI MBETEN TE EREESUAR.SHQETESIMI IM SA VINTE E SHTOHEJ....
Autori: Orges Tori · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Sorkadhja ime
Sorkadhja ime Po sec mu gjind nje sorkadhe Ne mes ktij pylli plot mister, Ma t’bukuren,at sorkadhe pashe. Me thjeshtesin e saj Zemren ma pushtoi, Me syt e saj Erresiren ma ndricoi. Sec mu duk nje gje e dyshimt Ne ket pyll magjepes, Por...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel me ujera termale. Burrat e dy familjeve punonin vertete shume per te siguruar jetesen. Secila prej tyre kishte kater femije, qe ishin moshatar me njeri-tjetrin dhe kaloni...
Autori: Iris Kapo · Lloji: Pershkrim · Tema: pershkrimi i dy boteve
Une dhe bota ime Bota ku jetoja une?? Ishte thjesht perfekte.Une jetoja ne kutizen time te kristalte. Ne ate kutize qe askush e asgje nuk me prekte. Ne qoshe te saj,une….qeshja pambarimisht,lo...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com